top of page

אני רוצה להיות מטפל בסוסים. מה לעשות עכשיו?


תחום הרכיבה הטיפולית בארץ הוא מפותח מאוד וקיימים הרבה מאוד קורסים יעודיים לתחום הזה.

זהו תחום מתרחב, שרבים רואים בו משהו קסום ואקזוטי.

נגלה לכם סוד. זה לא אקזוטי כפי שזה נראה.


רכיבה וסוסים בכלל הם כלי מדהים!! לטיפול באנשים ואת התוצאות אנו רואים בכל יום ויום בחווה. אך זהו עיסוק קשה ותובעני, גם אם מתגמל ומאוד כדאי וחשוב לדעת למה נכנסים כשמחליטים לעשות מזה קריירה.

ראשית ולפני הכל, הדבר הכי חשוב בשביל להתחיל, הוא להכיר היטב היטב את עולם הסוסים.

חשוב לדעת לרכב בצורה מקצועית וטובה, לדעת לחזות מה תהיה תגובת הסוס למצבים שונים, ובאופן כללי, להכיר בצורה רצינית ומעמיקה את הכלי עמו אתם עובדים- הסוס.


בכל קורסי הרכיבה הטיפולית, תדרשו למבחן רכיבה. וודאו שהנושא הזה נלמד בקורס שבחרתם כראוי ואינו נלמד באופן "חפיפי". כמו כן, קיימת אפשרות בקורסים רבים לשלב את לימודי הרכיבה הטיפולית עם לימודי הדרכת רכיבה.


לאחר שאתם מרגישים בטוחים ביכולת הרכיבה שלכם וביכולת התקשורת שלכם עם סוסים, יהיה זה מקום טוב להתחיל ללמוד ולהתמקצע גם ברכיבה הטיפולית ובקסם שאפשר לעשות בין הסוסים והאנשים.

בסופו של יום, הקורסים הם חשובים כי בלעדיהם לא ניתן להתחיל לעבוד בתחום הזה, וכמובן שהם מעניקים בסיס טוב וידע רב, אך אין תחליף לניסיון והשפשוף שאותו אתם צוברים בעבודה עם הסוסים והמטופלים שלכם..

לכן, מאוד מומלץ לעבוד או להתנדב בחווה לפני ובזמן הקורס עצמו על מנת לצבור כמה שיותר שעות-סוס. תוכלו לצפות בשיעורים המתקיימים בחווה וללמוד מדרך העבודה של מטפלים ומדריכים וותיקים, ולהשתפשף לפני הצלילה העמוקה יותר אל תוך המקצוע.


בשורה התחתונה. זה תחום קסום ובאמת יפיפה, תדַרשו לקרוע את התחת בלימודים, וגם בעבודה עצמה ומי שמכיר את הכל ובכל זאת בוחר בדרך הזו, יפיק ממנה הנאה עצומה.


בהצלחה!!




77 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page